Massa att säga:)

Heej har massa att säga har bland annat klarar uppkörningen så nu är de bara skrivningen kvar:) har ridit en hel del oxå har oxå prövat ett nytt träns på mossa men tyvärr var de för litet:(de var synd att de inte passade för hon var snygg i de men men :) sen tog jag lite bilder på hennes rumpa hon har blivit mycket smalare man ser inte magen längre om man kollar bakifrån:)
Nu har vi även hunnit med att använda NYA vintertäcket:D och de sitter som en smäck^^synd abara att halsen är lite stor men de är för att hon är stor till kroppen då blir halsen lång istället men men hellre de:)

Nää nu ska jag och Älskling åka till stallet och jag ska rida en sväng:) kommer massa filmer sen om jag lyckas få in dom:) ska även ringa hopptränaren sen imorn för att höra om jag får plats i någon grupp i februari:D puss och kram skumbanan <333

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Ja, de som gjort videon har gjort många härliga videos!!

Tack så mycket!

Mvh

2012-01-15 @ 13:01:27
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0