KÖRKORT

Heej på er alla har haft fullt upp nu i flera dagar har bland annat tagit mitt efter längtade förkort:D sen har jag varit på hoppträning med mossa gick skit bra hon var jätte duktig:) kommer upp filmer ska bara flytta över dom från pappas mobil med blev inte så bra filmer på hon stannade lite ibland och var lite seg men kan kanske klippa ihopp en film av alla :) sen har jag firat mitt körkort igår kväll med bästa bruden carro skit kul hade vi tills vi missade sista bussen och fick vänta i stan till 06.40 var hemma kl 8 ca så har inte sovit något än för hästarna skulle fixas och massa får lägga mig tidigt^^ på tisdag kommer min puuff och vi har även ett halv år tillsammans då ÄLSKAR DIG lika mycket fortfarande min puuuff^^ nää hoppa in i duschen sen goozzzaa ner sig med godis och en bra film:) ha de bra alla puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0