åt helvete

Gick åt helvete idag gick inte alls så som de kändes:o och sen fick man inte reda på vad man hade fel på heller:o aja får väl plugga mera på allt då !imorn är de körning hoppas på de då! Imorn ska även jag och mamma rida de ska iaf bli kul. Och till råga på allt så var min bussremsa borta när jag skulle hem från Jens :( var tur att jag kunde åka hem till Jens efter provet så han peppade upp mig lite då jag var ganska ledsen över mitt misslyckande :( men men jag har inte plugghuvud därför tror jag att körningen går mycket bättre än teorin men de är bara att ta tjuren vid hornen och på ett igen, även fast jag inte alls känner för de men kan inte bara ge upp även fast jag helst ville de idag :( ska hem och äta middag nu sen till stallet och rida och kvälla hästarna ;) puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0