min prins.<3

Heej på er idag har min prins åkt hem:( saknar honom massa tomt i sängen :( har ridit en helt underbar tur idag duktig hon var som gick förbi en traktor som körde förbi ;) pappa och jag har även kollat på transport ;) kommer ta de lugnt med träningen tills jag kan lastträna mera så de inte kommer sen att hon inte går på till slut ! Så har bestämt att medans jag fixar transport ska både mossa och jag komma i kondition ;) har ni något tips på film program för vill klippa hopp alla filmer från förra träningen ;) nää dags att sova nu puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Hej! Jag använder Vegas Pro 10 när jag klipper ihop filmer! Det kan vara lite svårt att komma igång på det men läser man på så är det jättebra!

2012-02-05 @ 11:52:06
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0