Sorry

Hej på er sorry för dålig uppdatering men har verkligen inte haft något att skriva om alls, har inte mått så bra på senaste tiden, alltid lika jobbigt när de kommer till penga frågan :(

Har iaf jobbat typ varje dag;) har ridit och kyra har fått nya skor oxå så nu är vi klara för vintern ^^ hon gör verkligen min dag min lilla prinsessa <3 hon är mitt allt min älsklings tjej <3<3

Imorn ska jag till tandläkaren igen, hoppas på bättre tur och inget strömavbrott imorn ;) ska ta en morgon tur imorn beror på kylan hur kallt de är;)

Nu MLD fick fjärde säsongen av mamma :) så nu är de maraton ;) imorn åker Louise bort i tre veckor ca så när hon är borta ska jag försöka egna mig så mycket som möjligt åt skolan och hästarna :) har jobb lite gran under tiden hon är borta :) Nää nu te puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0