Tävling

Heej på er har nyss kommit hem har varit och firat farmor som fyllde år igår samma dag som älsklingen:3

Som rubriken lyder stod de tävling på schemat . Kyra var helt tokig i början kunde inte stå stilla bara springa, i väntan på min klass skrittade jag mycket då hon blev lite svettig av stress:/ men de gick över:) mitt mål med hela tävlingen var att komma runt utan att missa hindrena:) de lyckades vi med :) fast vi rev lite men bättre de än att få stop:)

Vi började med en 60 och de gick bra men hon tyckte de var för långt så hon hoppade inte riktigt men fick iaf en rosett där:)

80 hoppade vi oxå och där blev hon jätte stark och fick 8 fel då gjorde jag en omstart och då blev de ett PET:/ men men skit samma våran första tävling :3
Kommer video senare :) är stolt ändå :3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0