Lilla älmsta

Som rubriken har de hänt en sjuk grej i älmsta idag, skulle få skjuts hem av en jobb kompis men vi blev stoppade av en polis som bad oss baka, att vi inte fick köra där jaha tänkte vi vad händer nu då, så vi bakar och tänker köra den vanliga vägen då nää då står de massa poliser och typ hela innsatsstyrkan, som hade spärrat av allt, så hon släpper mig där så att jag får gå hem men nää får inte gå hem för att de är spärrat där för att de är en man som springer runt med pistol ,

jaha men kul tänkte jag aldrig att jag går hem själv nu :0 men de löste sig och är hemma nu, för en liten stund sen sköt dom som tusan de bara smällde och hördes massa skrik och grejer därifrån , hoppas ingen civil blev dödad , men fatta lilla älmsta liksom sånt händer inte här :0

Imorn tänkte jag gå med båda hästarna sen har dom loppis där jag har hästarna så ska kolla om jag hittar något :) hittade iaf ett par sporrar jag skulle vilja ha och behöva:) iaf på mossa :) nää sova lite sen upp imorn :) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0