Ingen rubrik

Blev lite ändringar i schemat idag:) longerade både mossa och kyra idag :) blev så tänkte mossa skulle få en lugn start :)

Imorn ska jag oxå longera mossa eller bara skritta och trava lite :) och kyra ska jag faktiskt longera igen för de behövde vi öva på märkte jag :)

Mossa är duktig när man longerar henne visslar man då saktar hon ner och visslar man igen då stannar hon:)

Medans lilla kyra inte ville stanna alls eller lyssna :/ till slut fick vi in något slags flyt så ska göra samma sak imorn tänkte jag öva lite:) på lördag ska jag bara rida henne en kortis då jag ska iväg sen vid 10 så får gå upp tidigt :)

Har även haft min första fästning de här året och den satt på magen av alla bra ställen :) så den gick lätt att ta bort :) puss på er så länge :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0