Höns mamma

Heej på er

Åkte direkt till stallet för att kolla till kyra och mossa, eftersom kyra var halt igår tänkte jag direkt fång:0 men nu när jag kom ville hon inte gå med mig alls då blev jag ännu mera nervös:( men sen kom hon och gick bra. Tog ut henne på stall plan och travade fram och tillbaka, hon markerade bara väldigt lite vilket var skönt, de var mera åt ena hållet än år de andra :s så troligen är de bara en sträckning eftersom de varit så halt i hagen:)

Men eftersom man är sån höns mamma är de lika bra att hovis kommer och klämmer lite och kollar ;) ska tillbaka upp och promenera mossa lite :) nu väntar mat :3 puss på er kommer mera uppdatering senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0