Assa jag stryper någon snart

Som rubriken lyser, han dök inte upp idag heller:0 hörde inte av sig heller, nu har jag fått nog nu väntar jag till min vanliga hovis kommer, hade velat åkt på träning imorn ju:0

Aja vad ska man göra när folk inte fattar att man står och väntar liksom. Nu har jag iaf sagt till hovis att hon ska ha framskor med extra tåkapper, så slipper jag att hon trampar av sig hela tiden, speciellt när jag ska iväg någonstans :@ blir så arg att man inte kan höra av sig heller.

Aja får väl passa på att åka till norrtälje och köpa mat till kyra och kolla på ridstövlar :) tar nog med mig mamma. Tänkte iaf försöka rida ett dressyr pass på volten på kyra imorn, jobba mycket i formen då.

Kolla film med älsklingen nu,
Bilden är från idag kyra trodde att de fortfarande var äpplen i hinken :) har charmiga hästar :) pyss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0