R.I.P Gumman <3

heej har knappt sovit något inatt för fick reda på att en av mina kompisar har tagit livet av sig:( hon vara alltid den som ställde upp när jag hade de jobbit hemma eller i skolan, hon var alltid den som man såg när hon kom i korridoren för hon hade alltid ett stort leende på läpparna hon var en helt underbar tjej som brydde sig om alla. kommer aldrig glömma de hon sa till mig förra veckan hon hade varit istan med några kompisar och utanför mcdonalds satt de en kille med en lapp där de stog hungrig på då hade hon gått in och köpt en hamgurgare till honom ^^ de var typiskt henne att vara så snäll hon brydde sig om folk. vi lärde känna varanndra på en fest för ett år sen och sen när jag började skolan i norrtälje så hade jag valt bild på satt hon i de klassrummet när jag kom in då blev de typ ah men de är ju du och så skrattade vi ååh gumman faen vad jag kommer sakna att få skratta tillsammans. som när vi var hemma hos marcus och bakade inför att du skulle bjuda hem lite folk faen vad kul vi hade hehe. vi och våra tokiga idéer. kan inte fatta att du är borta de kommer bli så tomt utan dig vem ska jag nu sitta och skratta med åt allt konstigt folk.. du kommer alltid finnas i våra minnen som den underbara tjej du var, du kommer alltid finnas i mitt hjärta som den person som hjälpt mig otroligt mycket sen jag började på skolan du har fått mig att må så bra igen. kommer sakna dig något fruktansvärt gumman hoppas du har de bra där du är nu så syns vi igen senare Älskar dig gumman R.I.P Melinda <333Kommer aldrig glömma alla våra roliga stunder och hur underbar du var som vän kommer aldrig glömma dig gumman <3 Puss och kram på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0