Halt häst=(

Heej på er har dåliga nyheter Mossa har blivit halt hon blev de i tisdags så blir ingen tävling på söndag för våran del men ska åka och kolla ändå måste ju heja på Louise och alla andra från vårat stall:) var uppe idah och myste med henne då såg de bättre ut syndes inget i skritten så de går framåt^^

har varit hos älsklingen igår till idag oxå lite mysigt som vanligt nu får han vänta till tisdag tills han får träffa mig, längtar som faen efter honom, kommer bli tomt i sängen inatt :( men men har även fixat med mitt körkort idag så nu behöver jag inte känna mig stressad över de:) och vet ni nu är de bara 4 veckor kvar till afrika :D kommer sakna mina älsklingar bara men men de är bara ebn gång i livet man åker till afrika kan jag tänka mig!!! nää ska se tv och äta godis i min ensamhet ett tag tills sängen kallar tidigt uppe imorn hungriga hästar kallar på mig^^ puss och kram skumbanan<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0