Vila

Heej på har blivit vila för mossa igår och idag!! idag var de så sjukt dåligt väder så hade absolut ingen lust alls har så sjukt mycket iskolan nu de är fruktansvärt:( men men ska väl gå de med så småning om hoppas jag! Nu är de inte lång tid kvar tills vi åker till afrika faen vad skönt de ska bli att bara slippa tänka på skolan men värre blir de när ja kommer hem istället men de tar vi då:) Imorn kommer hovis oxå de ska bli skönt att få nya sko på henne :) seriöst ska in till skolan för medition imorn de känns ju inge kul alls att bara åka in för de men men de drar ner betyget så får väl lov till de då plus har ingen att passa mig till heller eftersom han inte kommer så då kan jag lika gärna gå upp imorn kanske man mår bättre av de där... Hoppas de blir bättre väder imorn bara så man kan rida en långtur kanske:) måste fotta lite nytt oxå har inget att lägga upp snart :/ nää ska fortsätta plugga lite nu sen blir de nog kudden för mig:) så puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0