Sjuk:O

Heej på er har varit väldigt dålig med uppdaterandet nu men har varit jätte sjuk hela veckan hostar upp miona lungor känns de som:O har knappt hunnit med att rida något denna vecka då jag varit inne på akuten och lite annat:O men nu är de bättre och ska nog ta en tur idag :) imorn bär de av mot uppsala till min älskling eller mina andra älskling^^


Nästa vecka bär de oxå av till AFRIKA :D kommer sakna mossa något sjukt mycket men vet att hon är i goda händer hos Louise:) nää nu ska jag snart upp och luncha hästarna opch mocka och lite annat sen ska de nog bli en tur ut finns inte så många ställen att rida på nu då de är älgjakt:/ men men ska även rakla henne snart oxå blir väl när jag kommer hem om inte louise får i uppdrag att göra de medan jga är borta hihi^^ har en liten fråga oxå jag fick göra om grund vaccinationen på mossa när jag hämtade henne men efter två sprutor sa vet att de var ett år till nästa men de är väl ett halvår meddan den andra och den 3 eller har jag fattat helt fel?

puss och kram skumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tack, vad snäll du är!



Mitt sto är en import från irland, vi vet alltså inte rasen men hon har nog mycket Welsh Cob i sig då många tycker att hon ser ut som en renrasig sådan! Fölets pappa är en Holsteiner på 170cm, Warsteiner heter han. Arthur(fölet) beräknas att bli ca 160-165 cm så han kommer att bli rätt stor ändå :)

2011-10-14 @ 12:48:31
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0