Plugg Plugg och mera plugg:/

Heej på er kom nyss hem från stallet har varit och släppt in hästar och ridit och massa gjort idag:) har hunnit med massa i helgen allt förutom att plugga  så nu är de bara att PLUGGA in i de sista:/

Fredags red jag med mamma red farre de gick jätte bra han är underbar att rida^^ sen fick min lilla plutt sig en tur oxå sen hem och äta gott:)

Lördag då var de min tur att ta ut alla hästar:) så då gjorde jag de sen hem och sova lite då jag sover väldigt dåligt nu :/ sen red jag en lång sväng jätte duktig:#

Söndag idag var de jag som hade lunch och insläpp så först åkte jag upp för att rida en sväng på volten gick skitbra hon bara drog mot hindrena jätte kul :) sen bar de av till mormor och morfar för firka mormor hade bakat äppelpaj jätte gott^^ nää nu måste jag plugga så ha de gött puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0