VVVAARRRMMMTT

Heeej på er idag ska de bli 30 grader här kommer bli fett varmt :) ska ner på stan idag och leta lite kläder och sen till apoteket och kolla lite:) denna vecka ska jag syrran och mamma leta efter någonstans att rida oxå ^^ ska rida längs en jätte lång strand kommer bli underbart men de är fel häst bara :( saknar min polle massa men de är skönt här oxå så skulle vara perfekt att flytta hit med mossa och jens de hade jag inte sagt emot alls :3 i söndags hade jag och jens 3 månader inte så mycket att komma med men iaf ^^ älskar dig jens <3 nää nu bär de av mot stranden för att se om de går att bada hoppas på inga hajar idag puss och k´ram skumbanan<3Gold faier nämaste häst jag kunde komma på safarin^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0