VärldelöstO_O

Heeej på er idag stod ju ridning på schemat var jätte taggad på de då de var två veckor sen, men när man kom ditt hade dom redan fixat alla hästar och vi fick hoppa upp så red vi iväg i två timmar skrittade vi runt och allt gick hur segt som helst:O tänkte att snart kanske de händer något men nää inte ett piss helt världelöst:O och när vi kom tillbaka så fick vi inte ens hoppa av själva dom var tvungna att hålla i hästen:O dom behandlade oss som vi var tre år som att vi knappt viste vad en häst var de vart jag skit sup över, liksom här betalar man för att rida längs en jätte stor strand sen när man väl kommer ditt får man bara skritta över den som att man knappt hade sett en häst förut liksomn:S nää sånt gör mig skit sur ändå frågade dom oss hur ridvana vi var och både jag och mamma rider mycket eller jag mera då men iaf vi kan de där med att skritta !!!!! sen var vi ner och åt middag på vårat favorit ställe och sa hej då till dom då dom har stängt sista kvällen vi är här så då får vi gå någon annanstan och imorn ska vi till alva på lunch vid 1 då lär de inte bli middag vid 5 tror jag! saknar min prins massa kan jag säga hittade en jätte gullig bild på han och marcus när dom var typ 18 kanske skit söta ^^Min PRINS har oxå varit liten och trott att han var skit cool^^ nää då sötsak älskar dig något sjukt <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0