Hej då Afrika:( Hej Sverige!

Heej på er packningen är i fullgång :( för imorn börjar den 24 timmar långa flyggresan hemO_O hur ska man orka hoppas bara att allt går som de ska att alla plan stämmer in med tiderna!!!! blir nog ingen skola på torsdag kommer inte orka de efter 24 timmar flygresa med inte många timmar sömn och kanske längre än 24 timmar man vet ju aldrig med dessa flyg... ska bli skönt att träffa min prinssesa igen har saknat henne något sjukt mycket och hoppas J får tillbaka sin bil så han kan möta mig är sjukt att jag inte träffat honom på över två veckor känns som de är evigheter sen jag såg honom:( blan de första jag ska göra när jag kommer hem är att åka upp till stallet spelar ingen roll hur mycket klockan är eller jo hästarna sover ju efter 9 men innan de kan jag åka upp ska puss på min älskling MASSA nää nu ett sista dopp i poolen den lägga sig och se film:)har varit och badat vid stranden idag oxå skit skönt i vattnet:) puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0