Hajar

Heej på er idag har de varit och sova halva dagen då vissa personer tycker att du ska äta frukost kl 8 aldrig i livet säger jag och eftersom pappa var iväg och hajdök så var de inte så mycket mera med denna dag än att äta och sola, imorn ska de bli dåligt väder så imorn blir de att handla och mera handla.. har hört dåliga nyheter från sverige oxå J skulle ju möta mig på flygplatsen men nu blir de inte så då han inte har någon bil:( nu blev jag ledsen hade sett framemot de som faen:´( men men kan inte göra så mycket får väl vänta en vecka till innan jag får träffa honom skulle inte förvåna mig bara för att jag varit borta så länge:O får iaf träffa min prinssesa de är jag iaf väldigt glad över henne ´tänker jag på massa oxå hon är min ögonsten :3 Kunde inte hitta charmigare bild^^ Älskar dig mossa <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0