grön flagg:D

Heeeej på er idag har de vari 30 gradeer i solen jätte skönt och jag har blivit brun:D idag var de för första gången grön flagg vid stranden sen blev den röd då hade dom sett haj faen jävla hajar försvinn från viken så vi kan bada haha ;) imorn ska jag och pappa upp och springa längs stranden tyckte de var dags att börja röra på sig så man inte kommer hem tjock de kommer hästen inte att tycka om hehe^^ hon som går på bantning men hur de blir med de nu när jag är borta vette faen men de fixar vi när vi kommer hem!!! saknar min prins bara:( han ska vara så gullig att han tänker möta mig på flygplatsen de tycker jag är ur gulligt därför är han min prins:3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Haha, helt klart praktiskt!

2011-11-01 @ 20:32:24
URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0