Transport

hwwj på er idag har jag bara haft en lektion på hela dagen vilket var fett skönt^^ idag var jag oxå in på banken och klaga på att jag inte fått några pengar sen träffade jag oxå på denice och pratade med henne litew och jag ska troligen köpa hennes transport sen:) skiter i att den inte direkt är nu bara jag har något att åka med:) sen ska jag bara ha en bil som får dra den så har kollat på bil oxå och nu vet jag vad jag vill ha för bil en volvo 855 den får dra mycket vilket är bra och dom jag kollat på är inte direkt dyra:D så nu jävlar får jag jobba i sommar och jobba med körkortet sen är de bara mitt gröna kort kvar sen jävlar:) ska jag och mossa ut på tävlingar:) blir nog ingen träning på torsdag för har ingen som kan köra:/ men men idag ska jag ner och rida lite dressyr sen hoppas jag på att få lastträna lite oxå om mormor och morfar kommer hem med bilen:) nää pus och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0