träningsverk :/

Heej på er idag har jag sån grym träningsverk såå de inte är sant fick jobba som faen igår med mossa men de är de värt men man märkte att hon var lite trött igår så idag får hon stå och vila upp sig och imorn går jag bara promenad med henne så hon är uppvilad till tävlingen:) är så sjukt taggad till den hoppas att de går bra att man inte ramlar av och gör illa sig men de ska nog gå bra har inte så stort mål eftersom de är första tävlingen så mitt mål är att komma runt med henne bara^^ sen får de gå hur de går... idag ska man vara ensam i syrrans lägenhet får se om mitt sällskap ska med hoppas de iaf:) nu är de lunch snart de ska bli gott synd bara att de är fisk men den kan vara god ändå^^
puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0