*snyft*

Heej på er inatt har jag bara sovit ca 2 timmar har haft anfall inatt igen hatart då vet jag att jag aldrig mer ska äta cheesbolls iaf.. låg och tänkte på en sak igår medans jag inte kunde sova men som vanligt börjar jag att gråta. *dom säger att tiden läker sår men mina har faen inte läkt än*  och nu jag hemma igen efter att varit en snabbis till skolan och gjort prov kändes som jag skulle svimma och spy om vart annat inte kul.. saknar min lilla prinssesa men idag ska jag faen ner och rida måste de ellr bara ta en promenad med henne för saknar henne massa nu.. nää ska krypa ner med en kopp tee och mormors bullar nu och sova lite så kanske man blir bättre sen puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0