Nu gäller de^^

Hej på er nu har jag massa att berätta^^

igår var en fartfylld dag först skola sen ner till älsklingen för en liten tur^^ sen drog jag till steffi och de var v'ldigt trevligt även fast de inte var så länge för sen drog de iväg till rimdo med melinda på bussen träffade vi två riktigt snygga killar;) sen på denna fest var de väl helt okej faktiskt vi kom sent och alla var redan aspackade men de var trevligt ändå sen var vi tvungna att gå så då träffade vi på snyggingarna igen på stationen:) sen bussresan hem var ju inte lite fartfylld hela jävla bussen full assa men men de var kul^^ imorn är de tävling och nu gäller de bby gör mig stolt jah blir ju iofs stolt över hur de än går men vore kul med en roset:) älskar dig min ängel du finns alltid i mina tankar^^ blev en väldigt gammal bild men tycker om den:) puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0