Myspys i hagen^^

Heej på er som ni sett har jag ny header vad tycker ni om den då?:P idah har jag och syrran varit ute och ridit de var mysigt vart lite sur på mossa för hon skiter totalt i en nu:/ vette faen hur jag ska göra med henne när hon gör sådär hon lyssnar noll seriöst:O snart är de tävlingsdags oxå får se hur de går ska hoppträna imorn för denice får se hur de går ^^  nu är jag verkligen i valet och kvalet hur vi gör med mossa eftersom jag fyller 18 och hon är en c ponny tror vi och de blir väldigt svårt att flytta upp en c-ponny bland stora hästar tyvär de är synd men hon verkar tycka hoppningen är sådär nu men vi får se om jag får tag på en större häst då får vi se hur vi gör hatar problemet att hon är svårlastad och de är ju jobbigt eftersom att jag vill ut på tävlingsbanan på lite högre klasser senare.. så ah vi får se hur vi gör har fått en bra fn häst på huvudet nämligen men får se om vi har råd de är den stora frågan:) han är skitfin verkligen och inte så stor heller men min lilla mossa är så söt men ah hade du varit större skruttan bara då hade jag satsat allt på dig för vi har kommit långt.. :) puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0