Mossa <33

Heej på er har inte hunnit uppdatera sorry har varit mycket nu med de ena och de andra... har varit med there och gusten dom senaste två dagarna och de har varit kul:) har oxå varit hos min bäbis igår var there med red på volten hon gick skitfint kunde inte hålla mig från att hoppa några språng ^^ känndes skit bra hon var jätte taggad och verkligen manade själv mot hindret:) de gör mig glad :) nu har jag nationelkla vilket suger för kommer aboslut under inga omständigheter klara de så ah:( idag ska jag och denice troligen rida på trav banan :) hoppas altt de här inte förstör mellan henne och mig men vi får se var omvärlden hittar på <3 puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0