Min häst är underbar^^

Heej på er måndag igen då vilket innebär skola mindre kul:/ igår var jag och syrran ner till stallet red inte för denice red en liten sväng på henne men körde lite frihetsdressyr men kalvarna bredvid ville leka men de ville inte mossa så hon körde i full rulle runt sen rakt genom staketet och hem till Luuring hahaha^^ söt häst man har sen när vi kom upp till hagen stog hon där helt oskyldig som att jag har inte gjort något hehe:3 idag ska jag oxå ner får se om jag rider en sväng i skogen eller om hon får stå för imorn blir de hoppträning för Denice så då får hon jobba hehe^^ nedräkning till tävlingen 6 dagar kvar nu;) nää lektion nu puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0