Måndag och kurs

heej på er idag har jag varit på ros hela dagen och bara lyssnat på massa folk vilket var väldigt tröttsamt men men de var de värt fick ju ändå betalt:)  faen vad less jag blir på folk som tycker en sak men säger en annan sak.. och människan tror inte jag fattar när han ljuger mig rakt upp i ansiktet faen vad jag hatar folk som inte vågar stå för vad som tycker.. jag lyckas alltid ut för skitstövlar hela jävla tiden ska faen blir leb så kanske man slipper ligga hemma och gåta när man fått hjärtat brutit av någon dum kille som man inte kan glömma.. tänker fortfarande på dig men ett sitat som jag läste passa skit bra* du saknar inte honom du saknar tanken på honom* och de gör jag när jag tänker på honom börjar jag gråta för tyckte verkligen om honom och de gör jag fortfarnde. försöker dölja de genom att hitta någon annan men de blir bara fel de oxå för ingen är du.. och ingen kommer ersätta din plats men ska göra så gott jag kan för att glömma dig för du vill ändå inte ha något med mig att göra vilket svider i mitt hjärta för du betyde och betyder mycket för mig men men man kan inte alltid få som man vill. men de värsta är faen att se dig klarar faen inte de mår faen skit dåligt av att se dig och se dig på fb... tur att jag har min prinssesa skulle inte klara mig annars assa hon är faen den ända jag kan lita på alla andra sviker en bara och man blir ännu en gång lämnad ensam kvar i mörkret.. dom säger don´t stop beliven men de är just vad jag redan gjort för inger går bra för mig längre alls.. allt bara skiter sig just nu.. men men sånt man får ta när man är som man är.... nu har givit upp för gott skiter i de här nu på riktigt.. ska gå och gräva ner mig för ingen skulle bry mig ändå... aja nu ska jag sluta f´ör inge bryr sig ändå nu kommer två sköna bilder från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0