Hoppträning^^

Heej på er

idag har varit en väldigt jobbig dag i skolan vilket gör mig på dåligt humör men då åker jag ner till stallet s¨å blir jag på gott humör igen^^ idag var min lillebror med vilket han tycker är väldigt roligt:) jag hade hoppträning med denice vilket gick super bra hoppade till och med 80 med henne vilket jag inte trodde om henne redan hehe^^ sen kom de massa fina hästar och mossa fick för sig att visa upp sig vilket hon gjorde lyfte på svansen och sprang skit fint :3 söt häst man har ^^ fick se idag oxå att magplattan inte sitter så bra på henne den skaver vilket inte är bra men får kolla på en ny för den började ändå bli alledes för lång för henne sista hålet på båda sidor inte bra hehe min häst börjar bli smal^^ nää nu ska jag nog sova men hörs imorn^^ bjuder på en bild på mossa och kim<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0