Dissad igen:O

Heej på er fick sova hos syster inatt för att jag inte kom hem från stan igår skulle på fest men personen som skulle möta mig sket i de och gick ensam istället och de är inte första gången heller så nu skiter jag i de här och bara lägger ner tid på min lilla pärla för nästa helg är de tävling^^ mina tankar är väldigt förvirrande just nu för var hemma hos mr i förgår och då sov jag nämligen över. och ah jag vet inte känner att alla minuter jag kan få med honom räknas just nu vi tar en dag i taget men jag vet inte känns som han redan gett upp men jag orkar inte hålla på och fråga som en 3 åring utan jag går tyst men i mitt huvud tänker jag en heldel..
*your not sure that you love me but your not sure enough to let me go*
äta frukost nu då:) vänta på att syster kommer hem sen bär de av til väddö ingen ridning idag för Denice skulle låna henne på en tur de blir hon glad över:3 hon gick ju hård pass igår på volten hoppad mycket men har mycket kvar att lära henne innan tävlingen så ah vi får se hur de går^^  puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0