Sjukling:(

Heej på er sorry att jag inte hinner blogga över helgerna men de är för att ja har alltid fullbokade helger med ridning fester och massa andra saker. så nu i helgen har jag varit med MR ifredags var vi hos några av hans poolare på*Fest* så då var jag med tjejerna och vi pratade massa fick en helt annan syn på de här mellan oss som har hänt och vet nu att jag ABSOLUT inte får ge upp. tycker om honom så himla mycket och de vet han och nu vet jag att han tycker om mig massa oxå och de känns så himla skönt känns som en stor klump har släppt i min mage. och nu vet jag att de här är verkligen värt att kämpa för. och de gör mig så glad. nog prat om MR igår var även en person på besök som betyder massa för mossa nämligen hennes ägare och jag fick beröm av henne för att jag skött mossa bra. så de var kul att höra:) red igår oxå och hon har blivit så fin tycker jag nu lyssnar hon på mina hjälper mycket mera oxå:) idag blev de ingen ridning för jag är sjuk har legat hela natten med feber troligen:/ hade 39 graders feber när jag släppte ut hästarna imorse så har knappt sovit något alls:O men men lite bättre nu:) ska snart gå och hämta lite saker jag beställt tikll mossa :D puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0