Pallar inte mera snart

jag orkar inte mera snart med allt.. härligt att man hat någon som täcker ens rygg(NOOT) hur kul är de att höra om jag var du skulle jag absolut inte gjort så. jag väljer4 väl själv vad vill göra med min liv gör jag något är de faen bara att acceptera de annars skit i de. om jag vill vara ledsen över något låt mig vara de inte ditt problem jag gör vad jag vill skiter i vad du tycker mina pengar min tid mitt liv inte ditt. de är alltid fel på mig du säger att de jag gör är fel men du gör faen exakt lika dant men de har du inte tänkt på.  låt mig ta mina egna beslut jag är faen snart 18 år och sluta lägga dig i mitt liv för jag vill inte höra vad du skulle gjort om du var jag... tycker inte om att gå igenom de här själv men måste man så måste man kul att man inte får något stöd alls. allt man gör är bara fel ursäkta mig att jag inte kan duga åt alla ursäkta mig att jag inte kan vara perfekt men jag försöker faen så gott de går men ingen ser de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0