Lovet är över:(

heej på er

nu är lovet över vilket innebär mera pluggande:/ har haft ett jätte bra lov mycket att göra. har ju varit med min hovslagare runt hela vecka och faen vad slut jag är i min kropp efter de men super kul har de varit på om 3 veckor igen då:) har varit mycket med älsklingen oxå vilket vari jätte mysigt som vanligt han är så himla söt:* speciellt när han sover HIHI :3 idag kommer momo  och mofa hem från mallis får se vad för spännande dom har med sig då hehe har fixat en massa i stallet idag oxå och räcknat alla mossas täcken hon har faen 10 st :O och mer kommer de bli :) funderar på att både köpa nytt träns och nytt bett ;) får se sen när man har råd vad de blir måste först och fremst köpa en ny krubba för hon har haft sönder sin helt nu vilket jag inte blev så glad över kan man säga.. nää ska gå och duscha nu och sen får vi se vad som händer puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0