Killar= ett kapitel för sig

heej på er

i detta inlägg ska jag prata lite om killar. killar är som godis eller i mitt fall hästar man får inte nog av dom men dom gör en galen när dom inte gör som man själv vill då blir man arg. men man kan inte vara sur så länge för dom är så söta. dom är fina och har mycket myskler kanske inte lika håriga haha XD eller kanske vissa hehe dom gör en alltid glad eller för de mesta iaf:) dom finns alltid där hur mycket du en försöker få bort dom så går de inte. visst hästar pussas inte lika bra assa hehe men vad skulle vi göra oss utan dom tokstållarna va? älskar både min häst och min så kallade pojkvän eller vad han nu är skulle inte klara mig utan någon utav dom. dom finns alltid i mina tankar dom har en speciell plats i mitt hjärta. men visst tjejer killar är ett kapitell för sig hehe ibland vill man bara strypa dom men vad skulle vi göra utan dom. ibland går dom en på nerverna men man glömmer de fort när man ser hur söta dom kan vara där dom gör något som gör oss glada men man vill bara gråya floder när dom krossar våra hjärtan med sina lögner och sitt pokerface. men dom finns ändå alltid med oss för såna är vi. vi tar med oss de vi glömt bakom oss som en kille for exampel. dom finns alltid med i tankarna när man som minst vill ha dom där. dom utnyttjar oss för sex även fast dom säger att dom inte gör de sen säger dom att dom älskar en när dom tänker på någon annan dom är så kneppiga ibland för man vet aldrig vart man har dom. men tänk så här vad skulle vi tjejer sysselsätta oss med om inte ragga killar hehe :P killar finns i våran värld så är de och de är bara att acceptera även fast man vill utrota var enda en av dom när man blir sårad. men de är inte värt de för man hittar någon ny snart :P puss och kram sov gott love you J and you know that du måste bara inse att jag verkligen vill ha dig här nu och för evigt puss Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0