idag bär de av till syster^^

Heej på er

idag är jag faktiskt på ganska bra humör om jag ska vara ärlig men ändå inte för känns lite jobbt som vanligt när jag tänker på Mr men han slipper inte mig så lätt de ska han veta hehe ska göra allt för att inte fly fär en gångsskull som jag är känd för att göra tyvärr:/ inget jag är stolt över kan man ju säga. idag bär de av till syster hon och jag ska ha lite syster time javisst:3 imorn smäller de it´s showtime :P låg hela kvällen igår och bara låg och kollade på One Three Hill och gud jag älskart hämta en hink för de blir blött på golvet för att jag dräglar nathan och lucas är såå snygga men jag vet någon som är mycket snyggare och han är min eller jag i mina drömmar än så länge till de är han och jag vid säga men ändå ingen rör honom iaf:) hehe har bara en lektion nu sen bär de av till berga sen får vi se vad vi hittar på för kul syster och jag utan barn denna gång :) nää nu är de Matte B lektion JIPPI (NOOTT) puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0