but you still inside my head

Heej på er

till en början ska jag säga att ridturen gick jätte bra hon var jätte duktig :) sen har min dag varit som jag trodde att den skulle vara väldigt jobbig men men hjälper att man har bra klass kompisar. ibland undrar jag om de är någon som sitter där uppe och bestämmer hur våra liv ska bli isåna fall undrar jag varför mitt blev som de blev visst jag ångrar inget i mitt liv eller jo de gör jag visst men de hör inte hit. men känns som att om jag viste vad som skulle hända med mtt liv skulle jag villa spola tillbaka tiden och fixa till de på vissa ställen. ibland undara jag om de hade funnits en bok där man kunde läsa vad som skulle hända i livet då skulle man kunna göra de så bra som möjligt. utan att bli sårad av den man älskar, utan att misslyckas i skolan eller i jobb livet inte sabba sitt liv som många göra. och oftast tar livet av sig för att dom inte ser någon mening med livet eller med att leva. men de gör jag faktiskt fortfarande har en häst som jag älskar en familj som älskar mig underbara vänner som ställer upp i vått och tort men de kärlken vet jag inte längre trodde jag visste men inte längre men men vi får se vad framtiden visar. bjuder iaf på en ny bild inte så fin men men man kan inte alltid vara perfekt puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0