Bästa vänner för alltid

Rubriken säger allt har inte tänkt på dig på länge men idag när jag var hemma kom jag att tänka på allt roligt vi haft tillsammas och att jag saknar dig enormt mycket. hur kul vi hade när vi red tillsammans och alla roliga sommarminnen de är tung att tänka att vi inte är kompisar längre för just nu känner jag att jag behöver dig du käner mig bäst gumman. kommer du ihåg en sommar när vi cyklade hem från stallet i bara bikini när bilen med killarna åkte förbi och tutadeXD haha de är minnen man aldrig glömmer. önska du kunde förklara för mig vad jag gjort för fel:´( du finns fortfarande kvar i mitt hjärta som min bästa vän de ska du veta. vi viste allt om varandra en gång i tiden var vi oåtskillaktiga ingen kunde sära på oss vi gjorde allt tillsammans jag fattar inte vad som gick snett. du bara tog avstånd och sen var de slut. jag saknar dig verkligen gumman och de säger jag rakt från mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0