Älskar älskar inte älsk....

heej på er

nu är de lov vilket innebär ingen tid till bloggen:/ hela helgen har jag varit upptagen har rifit med mamma och väntat på att bby skulle komma hem sen var ja med honom vilket var helt underbart:) sen har jag jobbat oxå är med min hovslagar och hjälper honom och lär mig massa vilket är HUR kul som helst:) saknar min älskling bara :3<3  hr fått en grej i huvudet igen nu att jag vill ha en större häst för blir 18 till sommaren och de är lika med inge mera tävlande med mossa förutom i vhs men vill ut mera så får se om de kanske blir två hästar sen då:D får se om jag hittar någon i min smak men de blir inte förens i sommar då för en så länge är de Team Mossa som gäller bara:) nä ska prata lite med sötaste nu sen gossssaa ner mig med godis och en film är helt slut efter idag hehe puss och kram skumvbanan <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0