rida rida mera rida^^

heej på er hur har ni de i sommar?? jag har de skit bra as bra schema och hinner rida en massa och de är skönt för min lilla köttbulle behöver röra på sig:) ha rhoppat lite både igår och idag bara några skutt och de går skit bra nu helt plötsligt passar de damen att hoppa hehe fick min tidning idag får VHS bilder från tävlingen faen vad högt hon hoppar då hehe min bebis kan och hon bara vill^^  och den bilden var nog 60 så hon kan mycket högre:) men men vi får ta de försiktigt för ja har inte hoppar så mycket med henne:/ men men nää imorn bär de av mot norrtälje ska köpa nytt bett sen havre och betfor sen hjälpa mamma och pappa att handla:)) så puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0