Off

Heej på er de var ett tag sen nu jag vet:/ har varit fullt upp med jobb och hästen tävlingar och sen har jag fyllt år oxå:) fyllde 18 år den 11 juni:) vart bjuden på fin returang av min familj de var gott och vi hade trevligt:) HAR RIDIT MASSA sen var de tävling i onsdag i lovisedahl de var kul fliss bana helt nytt för mig har bara sett fliss bana med stora gummi blitar med de här var smått väldigt smått:) de fick ganska bra för denice 0,4 i 95 cm sen i 115 fich hon oxå 0,4 och där blev de precis utanför placering vilket var synd. men men den 2 juli bär de av igen :) idag hade jag tänkt hoppa lite men de regnar så vi får se om vi tar de imorn istället eller om vi försöker ändå idag de bero på om de slutar regna framåt kvällen annars får hon stå idag:) red en barbacka tur igår då sinsåg jag att rida mera barbacka kanske är en bra ide hehe^^ har varit lång ledig nu så på söndag är de dags att jobba lite igen men men de är sköna dagar halv 8 halv 1 så de är inte så jobbigt:) nää dags att duscha ch fixa lite men  just de  mossa har fårr nya skor oxå 4 denna gång:) och nya transport skydd röda:D visst är hon söt <3puss  och kram skumbanan så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0