Midsommar^^

Heej på er
jahopp då var de midsommar igen då tiden går fett fort snart har jag haft mossa ett helt år:) hon har utvecklats så himla mycket tycker jag från att inte vilja göra som jag vill till luda nästan allt jag gör hon tyr sig till mig nu kommer i hagen och är mycket bättre i trafiken oxå och hoppningen börjar komma:) de är skit kul att se henne utvecklas värkligen:P idag blir de ingen ridning men ska ner och smörja in henne ändå:) sen ikväll får vi väl se vad som händer hoppas på något kul :) nää ska gå och duscha nu sen är de mat sen får vi väl se vad som händer hoppas man slipper sitta hemma en midsommar nog för att jag ska jobba 14-21 imorn men lite kul jan man ju ha hehe:) nää puss och kram skumnanan<3 ps gick inta att lägga ut videon på mig och mossa men ska försöka så gott de går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0