jobbat:)

Heeej på er eftersom jag jobbat har de inte blivit så mycket bloggande på två dagar nu har jobbat halv 8 halv 1 två dagar nu och idag är de kusr på ros från halv i till halv 5 fick iaf sovmorgon:) red igår oxå red runt sandviken en bra sväng som tog ca 1 och en halv timme:) mossa var svettig när vi kom tillbaka så duschade av henne :) fösökte hoppa lite häromdagen men nää de tyckte inte mossa att vi skulle göra.. så jag ramlade av ca 4 gånger vilket innebar massa blåmärken men funderar på att ta några skutt idag oxå bara för att visa att man iinte bara kan slänga av mig sådär hehe nää då älskar  itt plutt måste bara övas lite mera har inte hoppat så mycket så sen ihöst ska vi försöka komma iväg på lite hoppträningar och tävlingar^^ snart kommer mari och hämtar mig så ska vi bege oss mot norrtälje:) så syns sen puss och kramskumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0