raceing^^

Heej på er igår jobbade jag eftermiddag sen var de bara att åka ner och rida med emma faen vilken rolig ridtur faen vad vi racade hehe^^ vi van nästan hehe mossa var jätte duktig och hon hade kul XD var med louise idag vi red tillsammans hon red till mig men när vi hade kommit en bit in i skogen så tappade såklart river en sko:O så de var bara att vända igen:/ men men på tisdag försöker vi igen^^ var nyss och badade oxå ganska kallt tyckte vi båda hehe imorn är de torsdag sen är de fredag YEEHHY då dra jag till jens<3^^ kommer hem på söndag så blir inget bloggande under helgen om jag inte lånar hans dator hihi^^ längtar som faen nää nu tv puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0