Nu kör vi^^

Heej på er nu ha<r jag bestämmt mig för detta och nu ska de bli så och allt är i stort sett klart så nu kan ingen stoppa mig skiter i om någon blir sur på mig de är för mitt och mossas bästa så nu kör vi på de här:)



har gjort en lisa på vilka mål jag har och vilka mål jag klarat av:)

*lära henne fatta galopp skänkel direkt (check)
* hoppa en bana på 50 cm (check fast inte helt felfri men de kommer)
* hoppa hinder på över 70 cm (check hoppat en meter)
* hoppa en bana felfri på 60cm
* klara av ett dressyr program
* komma ner i form

har flera mål men kommer inte på alla just nu men flera kommer se u suuun for more update^^

puss och kram skumbanan<3 ps ska ha en presentation om mossa snart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0