Hemväg:(

hej på er nu bär de av hem mot väddö vilket jag inte gillar alls:( men men måste väl han ska jobba och de ska jah med men inget jag tycker alls kommer bli så tomt i sängen:/ känns som hela helgen har gått för fort :( vill bara ha med honom hem till mig så sängen slipper bli så tom....! men men kan inte få allt man önskar i livet de vet jag mycket väl om hoppas bara detta funkar nu hoppas något fruktansvärt på de för jag är fast jag föll pladask <3 mysigaste kille jag träffat han är underbar.. om jag kunde skulle han få sova i min säng varje dag men men.. hoppas jag inte sumpar de här nu som jag brukar göra känns de som.. nää nu ska vi inte vara såna klart de kommer gå bra :3 nää nu ska jag snart ner och rida min pole vilket ska bli kul har inte sett henne sen i fredag så ska bli skönt att se min lilla älskling.. har dig alltid i tankarna MOSSA de vet du. min lilla bebis ^^ nää skiver mera om min vistelse i sala och västerås sen finns mycket att berätta hehe^^ saknar honom redan kan jag säga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0