Dålig uppdatering :O

HHEEEEEEEEEEEEJ på er har inte haft tid verkligen vilket jag inte tycker så mycket om.men nu har jag massa att skriva om :) har köpt massa nya hreger till mossa iaf för 2 tusen kr hehe ähh värt de:)

köpte först ett nytt bett blev ett Pelham två delat med kedja(köpte de då mossa börjar bli så stark och vill inte slita för att få stopp på henne:) PS de funkar SKIT BRA:D


sen blev de ju så klart deltor till de med nya gummi tyglar
se köpte jag en ny martingal till hoppning hittade ingen bra bild men hittade en med samma märke men jag köpte en som var svart och vit:)

jo sen köpte jag en ny sadelgjor oxå då hon börjar bli så smal hon börjar komma i form så köpte en neoprenegjord 100cm istället för 110 :) de var nog allt jag köpte hehe ^^ allt funkar och sitter bra :)
har jobbat en massa igen nu och har ridti så mycket som de går red på trav banan häromdagen innan jag han köpa nytt bett och F***n vad hon drog men fick till några fina korta galopper de är jag glad för:) ska prova med de nya bettet någon dag:)
sen igår hade jag lillebrorsan med mig och han vågade rida mossa utan verken sadel eller träns och de var han jätte stolt över ^^
just de glömde säga de att har lastträ'nat igen med mossa och hon boksavligen lastar sig själv nu och de är så himla skönt inte första gången men då gick hon med jätte bra ändå sen kunde jag släppa henne och hon gick in helt sjävl skit skönt när man ser resultat stolt över finsate ^^ nää nu ska jag se på tv imorn jobbar jag igen så puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0