BUUUU

Heej på er har varit ledig och sjuk några dagar nu så har inte orkat sitta vid datorn:/ jobbade torsdag och fredag sen ledig i lördags då var jag sjuk och var väl mest hemma var och red oxå hon börjar bli mycket bättre på att fatta kort galopp ch hon börja få väldigt bra kondition nu måste vi öva mera dressyr bara :) har hoppat lite oxå vilket gick super bra lite slö bara men annars gick de bra^^ hon är väldigt ärlig då hon inte hoppar om de går för sakta men de måste vi träna på att få bra fart:) syrran hoppade två små skutt med henne oxå vilket gick super bra och my tyckte de var kul:) nu får hon vila från hoppningen några veckor och bara satsa på ha kul i skogen och lite konditions pass på trav banan:) i söndags var jag sjuk hade haft feber hela lördagen och sovit bara två timmr den natten så blev inget jobba:( igår var ja och mina små syskon på cirkus de var SUUPPER kul man blir som tre år igen :) och jag fick äntligen träffa mina underbara frieser hästar som jag drömt om sen jag var liten^^ snart kommer matilda hit då ska vi äta lunch sen åka ner till skrutten och rida lite:) hoppades på att mitt paket skulle komma idag har beställt nya grejer:) eftersom jag fick köpa nytt träns när mossa hade sönder de gamla så kör jag de med pelhamen men har ju ett tredelat oxå så har beställt ett till trä'ns så man kan variera:) sen ett sadel överdrag en till schabrak från goldmedel och ett nytt spö:) nää nu ska jag kolla klart på när små tjejer tävlar om vem som är syggast hehe snart kommer oxå matilda:) puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0