Buu

Heej på er snodde jens dator igen^^ igår faen vilken kväll sjukt massa snygga bilar OMG vad avensjuk man blir:) stannar en dag mer än planerat men all tid jag kan få här tas vara på för den kommer att vara värld mycket i slut ändan... har haft en sjukt mysig helg vill inte att den ska ta slut vill inte åka hem :( men men hoppas på att han kommer till mig nästa helg:) är ju älmsta natta nästa helg oxå men jobbar så blir inte mycket dricka plus att jag måste säkert ner och ge hästarna vatten.. idag har de varit att bara slappa typ ganska skönt å där på en söndag^^ imorn ska jag rida en sväng på min älskling har inte ridit på ett tag nu eftersom jag är här men de får hon ta för hon har legat i hård träning i flera veckor nu så nu får hon lite semester tycker jah:) och de får jag oxå första helgen jag är helt ledig och så får man bara höra skit för att man är borta de är inte okej... allt var redan fixat innan jag åkte men ändå så får man höra massa skit så jävla trött på de... nää ska vara lite social mot sötsaken här oxå hehe hörs när jag kommer hem puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0