Världelöst.....

Heej på er

min dag har varit rent ut sagt världelös hade lika gärna kunnat legat kvar i sängen och sovit:/ lika så imorn har en lektion sen är nästa om typ 3 timmar:O men funderar på att skita i den och åka och rida och sen åka hem och sova för lär ju inte sova inatt heller:O ibland undrar jag vad som egentligen ska hända. om det inte är menat att mitt liv ska funka bra. ibland undrar jag om livet är som en bok att de har flera kapitel bra och dåliga. för vissa dagar känns de bara som jag vill dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. men så kan man inte riktigt göra jag vet. och jag vet vad ni alla tänker nu faen vad hon klagar hela tiden men ni behöver inte läsa jag tvingar ingen. jag vill bara tömma min kropp på massa tankar och grejer. varför ska livet vara så komplicerat ibland varför kan det inte vara som in en bok eller film att de alltid slutar lyckligt. men men vill man ha något gjort får man faen kämpa de är ju ett som är säkert. aja näe ska gå och duscha nu men puss och kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0