Systeryster:)

Heeej på er:)

idag är jag faen glad hehe igår tillbringade jag kvällen hos systeryster och lilla hugo för linus var med pappa och åkte skidor. idag är det kort jag bara två lektioner fett skönt:) sen ska jag nog försöka att rida idag men kom på att jag har min peflexjacka hemma och mina vintervantar suck:/ så blir kanske bara en promenad :) imorn har jag en stor hå¨ltimme mellan 11 och 1 tror jag vad ska man hitta på då tro HM...... idag vette faen vad jag ska göra ikväll jag vill träffa sötaste för saknar honom:3 och igår vart jag jätte glad för han var så gullig och sen kunde ju inte morgonen börja bättre utan vaknar av ett gulligt sms av honom hihi sötasre människa får man ju leta efter :) miss him so mutch nää har lektion nu men puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0